20111015

Hallå hallå!

Kom nyss hem, har faktiskt vait ute och flängt idag. Tar alla slags tillskott och receptfria läkemedel för att undvika att bli sängliggande. Känns bra.
  Har varit på barnkalas på drakborgen, köpt ett par kängor och hjälpt mamsen med storhandling på Ica Maxi. Det var rätt kul på barnkalaset. Kalasbarnen fick ju gå upp för en trappa till ett prinsessrum som ett "slutet sällskap" där de öppnade alla presenter och åt godis. Haha! Dessutom så var det gratis kaffe till alla vuxna (!!!)  och sedan hade lillasyster flera kompisar att leka med i drakborgen så hon slapp släpa upp mig där. Kunde ligga och vila i en soffa i typ två timmar. Tänk att det till och med kan vara avkopplnade med barnskrik i öronen.

Sitter just nu och dricker kaffe och tuggar på en annanasring. Ehehehe.
Ikväll ska jag bara ta det lungt, kanske sukta efter en pojkvän eller någonting annat som är det är lika OTROVÄRDIGT att jag någonsin kommer att få.

Om jag inte somnar snart så uppdaterar jag nog senare!

Love, Stina-Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar