20111024

Vad upptagen jag måste vara som inte hinner blogga, tänker ni.

Nej, tyvärr. Fel igen.
Tänkte låtsas som om jag varit för upptagen för att blogga på grund av vanligt slacker-syndrom...

 Men kom just på att jag alltid ska försöka blogga när det händer någonting!
  Som nu, kom på mig själv fan.

Första dagen som städerska på kontoret grottan.
Vad gör jag? Jo, jag sitter och bloggar precis innan jag ska börja.
  Lycka till liksom!


I och för sig så staplade jag ved igår och det är väl att vara upptagen, antar jag.
Staplat hur mycket som helst! Är så jävla hurtig! En riktig hurtbulle.
  Så lite sliten är man väl efter "helgens bravader", inte dirket ergonomiskt det där med att stapla ved.

Min klena rygg håller inte, hua. Och nu ska jag agera städerska.

All lycka till mig nu då! Nu ska det här bli rent och fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar