20111020

Har fixat extraknäck!

Stina-Lina ska vara städerska på kontoret grottan.
Stort grattis till mig!

Kommer tjäna 250 kr i timmen, men städar tyvärr bara en timme i veckan.
Men det är jävligt bra ändå, en bra deal helt enkelt. Detta kommer alltså ge mig 1000 kr extra klirr i kassan varje månad, bara för att städa en ynka timme i veckan.

1000 kr har faktiskt ganska stor betydelse för en fattig studentjävel som mig och därför är jag väldigt glad idag!

Men det är inte bara därför jag är glad, utan anledningen till att jag inte hann uppdatera igår är att jag satt och gjorde en presentation. En presentation som jag ska redovida för två lärare, eftersom att...
- läs och häpna - min klass ska få starta en tidning och jag, lilla jag, kanske har en liten chans att få bli chefredaktör och ansvarig utgivare. HIHI. Vilket skulle vara det bästa som har hänt mig i studie- och kariärrsväg i hela mitt liv.

Kan till och med beskriva min glädje med en liten uttryckssymbol. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar