20111018

Monstertraktor med tre ½ armar och åtta ben

Knallar på som vanligt från en del av skolan till en annan.
Bara går längs norra järnvägsgatan och lallar liksom.
Tills...

BAM BAM BAM

Traktormöte. Panik. Tre traktorer på samma gång, varav en var en riktig jävla monstertraktor med tre ½ armar och typ åtta ben.

Hjärtats rytm rubbas helt och stegrar sedan mycket drastiskt. Här slutar livet, tänker jag. Kollar mig omkring och märker att jag är "instängd" i en park med stängsel runt om och traktorer utanför. Totalt livrädd, helt jävla panikslagen.

Hittar en utväg i rätt riktning - en öppning i en stängselvägg - går ut på vägen, kollar upp och märker att massa gubbar stor och glor på mig, förvirrade. Märker även att jag gör sådär som jag alltid gör när jag får traktormöte. Det ser ut som om jag försöker skaka liv i döda fiskhänder, samtidigt som jag slår mig själv på låren. Asfult, men kan inte hjälpa det.

För er som inte förstod att jag har traktorfobi så säger jag det nu!

Nu sitter jag på media och försöker lugna ner mig.

Har mer att berätta sen men hinner inte skriva mer nu!
hörs hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar