20111025

HUR kunde jag tro att det var onsdag?

Var så jävla säker på att det var onsdag helt plötsligt...
Men jag satt i bilen på väg till stan och kunde inte släppa tanken på att jag glömt någonting.

På onsdagar börjar jag klockan 10.10.
På tisdagar börjar jag klockan 8.30.

Klockan 9.45 åkte jag hemifrån.

Klockan 10.10 stod jag utan för salen där jag jag trodde att jag skulle vara när det kommer en snubbe och frågar om jag vekligen hamnat rätt.

"Jag ska ha lektion i den salen nu", svarade jag när jag perkar på dörren stensäkert.
"Jaha, så du ska vara med mig? Trevligt!", savarar han då och pekar på schemat.
Han pekar på tisdagen. DET ÄR JU TISDAG!

Blir så fruktansvärt irriterad på mig själv ibland.
Idag är det tisdag. Igår var det måndag. Imorgon är det onsdag.

Är virrig alla dagar som slutar på G - för att jag är halvdement.
Blandar ihop alla dagar som slutar på G - för att min hjärna har förvandlats till gröt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar