20111021

Har varit ute och staplat ved hela dagen, men är äntligen inne i värmen! Kände mig jävligt fashion med björnpuppa på huvudet, kängor på fötterna och vedträn i famnen. Vinterhalvåret är här.

Sitter i vardagsrummet och myser framför en sprakande eldstad.
Lyssnar på Melissa Horn.

Det här är nog en utav de mysigaste sakerna som finns i livet.
Jag är nog den mysigaste personen i världen.

Föreställ dig att du är mig:
Melissa Horn – Om du letar efter nån
Melissa Horn – Du är nog den
Melissa Horn – Under löven

Börjar undra varför jag sitter hemma egentligen. Bestämde häromdagen att jag skulle ut, röra på fläsket och visa att jag fanns. Fast den planen gick liksom aldrig i hamn. Jag väljer istället att sitta hemma och mysa, såklart. Skulle kunna dra iväg på fest, eller vad som helst egenligen... grjejen är att jag inte har någon lust. Men att bara sitta hemma gör att jag känner mig ensam, även fast jag inte är det.

Det enda jag vill göra just nu är att hitta någon att mysa med.
Och det, det är fan deprimerande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar