20111012

Sitter på en inställd lektion i ett tomt klassrum med lock i öronen och bortdomnade läppar.
Nästa lektion är inte förrän klockan 13.35. Känns som om detta kommer bli en halvjobbig dag.

Är som sagt fortfarande förkyld, fast i en ännu värre skala. Har sugit på halstabletter som bedövar halsen, därav mina "bortdomnade" läppar...

Hoppas jag inte ser så jävla hängig ut, även fast jag är det.

Kan lika gärna öppna dagens apelsinjuice och tänka på saker jag hatar.

Kan inte ens gå ner på stan.
Då blir jag ju ännu grinigare, för självklart så glömde jag plånboken hemma.
Men det är väl lika bra i och för sig, jag har ändå inga pengar.

Bra att man har en riktigt stor halsduk, får väl dra den över huvudet och vänta på bättre tider.

.................................
Men jag måste sluta gnälla nu.

Om man vill komma någonstans i livet är det bara att bita ihop! Lägg det på minnet och glöm att du någonsin läst detta inlägg!

Tack och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar